هر وقت دلم برات تنگ شد هر وقت خسته شدم و کم اوردم اومدم فقط تو پیویت نوشتم و پاک کردم جرعت فرستادن ندارم :))
با منی که وقتی حالم بده اهنگ غمگین میزارم
تا حالمو بدتر کنم از سلامت روان حرف نزن .
هدایت شده از در عمق سکوت .
بعدا؟
بعدا دیگه آهنگ رو قطع نمیکنم که ویس تو رو گوش بدم.