با منی که وقتی حالم بده اهنگ غمگین میزارم
تا حالمو بدتر کنم از سلامت روان حرف نزن .
هدایت شده از در عمق سکوت .
بعدا؟
بعدا دیگه آهنگ رو قطع نمیکنم که ویس تو رو گوش بدم.
دلم میخواست بدانم هنوز در عمقِ چشمانِ غمگینت،
این تنِ مخروبه را پناه خود می بینی!