با منی که وقتی حالم بده اهنگ غمگین میزارم
تا حالمو بدتر کنم از سلامت روان حرف نزن .
هدایت شده از در عمق سکوت .
بعدا؟
بعدا دیگه آهنگ رو قطع نمیکنم که ویس تو رو گوش بدم.
دلم میخواست بدانم هنوز در عمقِ چشمانِ غمگینت،
این تنِ مخروبه را پناه خود می بینی!
از دستم در رفت چندبار چکت کردم اما امروز خیلی بیشتر از همه روزا چشم انتظارم با اینکه میدونم محاله :)))