هدایت شده از در عمق سکوت .
بعدا؟
بعدا دیگه آهنگ رو قطع نمیکنم که ویس تو رو گوش بدم.
دلم میخواست بدانم هنوز در عمقِ چشمانِ غمگینت،
این تنِ مخروبه را پناه خود می بینی!
از دستم در رفت چندبار چکت کردم اما امروز خیلی بیشتر از همه روزا چشم انتظارم با اینکه میدونم محاله :)))
رفیق…
مبادا گرفته باشی ، که شهری را به نماز آیات وا می داریم ؛
تولدت مبارک با مرام :))))
آشنا شدن و وابسته شدن بهت در عرض یک روز برایم معجزه ای بیش نبود .🎀🤍
#مسیحآ .