دلم میخواست بدانم هنوز در عمقِ چشمانِ غمگینت،
این تنِ مخروبه را پناه خود می بینی!
از دستم در رفت چندبار چکت کردم اما امروز خیلی بیشتر از همه روزا چشم انتظارم با اینکه میدونم محاله :)))
رفیق…
مبادا گرفته باشی ، که شهری را به نماز آیات وا می داریم ؛
تولدت مبارک با مرام :))))
آشنا شدن و وابسته شدن بهت در عرض یک روز برایم معجزه ای بیش نبود .🎀🤍
#مسیحآ .
امیدوارم امسال تا سال بعدی اگه عمری بود یه سال به عمرم اضافه بشه نه مثل پارسال که تو یه سال بیست سال پیر تر بشم :))
زخم هایش را خواهم بوسید
و رنجش را باور خواهم کرد
من او را بی حد و مرز میپرستم.