امسال تو هر فصل عزیزام به یه بهونه ای رفتن..
ببینم زمستون کی میخواد به چه بهونه ای بره
چقدر احمق به نظر میرسیدم وقتی
اون میتونست کل روز رو بدون صحبت کردن با من بگذرونه در حالی که من هر دو دقیقه یکبار تلفنم رو چک میکردم تا یه وقت پیامشو دیر جواب ندم .
کاش هیچوقت خوب بودن حالمون رو وابسته به بودن یه نفر نکنیم چون هیچ تضمینی وجود نداره که اون همیشه بمونه .
اگر قدري فقط شرمنده از رنجاندنم هستي؛
در آغوشم بگیر اِي مرگ! حالا وقت جبران است.
تجربه نشون داده وقتی زیادی واسه چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده ذوق میکنی و به بقیه میگی، خیلی وقتا اصلاً نمیافته.
چرا من تورو بخاطر چیزی ببخشم که اگه من همونو انجام میدادم تو ازم متنفر میشدی!