زندگی برای زیستن است نه بیش از حد فکرکردن فکرکردن بیش از حد روحیهت رو از بین میبره
نفس بکش و رها کن.
-با من از ماندَن بگو،رفتن تباهَم میکند،
خوب میدانی غمَت،خانه خرابَم میکند..؛
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_f1w9ftp&btn
بچها خیلی رندوم یه سوالی اومد تو ذهنم گفتم بپرسم خیلی کنجکاو شدم
میگم اگه قرار باشه به دست کسی کشته بشید و خودتون باید اون شخص انتخاب میکردید دوست داشتید اون شخص کی باشه؟!