eitaa logo
پرایوتِ دتری
95 دنبال‌کننده
439 عکس
237 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
آشوب جهان و جنگ دنیا به کنار بحران ندیدن تورا من چه کنم؟
-با من از ماندَن بگو،رفتن تباهَم می‌کند، خوب میدانی غمَت،خانه خرابَم می‌کند..؛
ولی وقتایی که سرم تو گوشی نیست تازه میفهمم معنی زندگی چیه :)
بعدا یادم بنداز..
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_f1w9ftp&btn بچها خیلی رندوم یه سوالی اومد تو ذهنم گفتم بپرسم خیلی کنجکاو شدم میگم اگه قرار باشه به دست کسی کشته بشید و خودتون باید اون شخص انتخاب می‌کردید دوست داشتید اون شخص کی باشه؟!
الان فهمیدم کی و بیشتر از همه دوست دارم..💔 :))))
ولی کاش اون شخص نبود
بگذریم
اون شخص دشمنم باشه ... چرا ؟؟ من فکر میکردم کسی و انتخاب میکنید که بیشتر دوست دارید چون کشته شدن به دست کسی که دوسش داری خیلی خوبه... یکم فکر کنید درموردش
فکر نمی‌کردم غمم گین بشه اما همین اول کاری غمم گین شد.