-با من از ماندَن بگو،رفتن تباهَم میکند،
خوب میدانی غمَت،خانه خرابَم میکند..؛
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_f1w9ftp&btn
بچها خیلی رندوم یه سوالی اومد تو ذهنم گفتم بپرسم خیلی کنجکاو شدم
میگم اگه قرار باشه به دست کسی کشته بشید و خودتون باید اون شخص انتخاب میکردید دوست داشتید اون شخص کی باشه؟!
اون شخص دشمنم باشه
...
چرا ؟؟ من فکر میکردم کسی و انتخاب میکنید که بیشتر دوست دارید چون کشته شدن به دست کسی که دوسش داری خیلی خوبه...
یکم فکر کنید درموردش
اینک کسی که دوستش داری بیاد بهت زخم بزنه خیلی بده تنها کسی که تو این دنیای بی رحم بهش اعتماد کردی بهت بیاد زخم بزنه بکشتت خیلی بده
اینکه اون چهره ی مهربون و پاک چاقو دستش بگیره بیاد ترو بکشه از هزاران بار مردن بدتره همینکه بدونی اون ی همچین قصدیو داره خودش خیلی بده خیلی افتضاحه اصن
بخاطر همین نمی خوام اینجوری شه و بزار همون دشمن حرومیم بیاد کارمو ی سره کنه تا اینکه عزیز ترینم
...
از این لحاظ هم شاید...
من اینجوری فکر کردم که خب کسی که دوسش داری بیشتر از هر کسی اذیتت میکنه اون اذیت نمیکنه ها تو خیلی دوسش داری با کوچیک ترین کارش اذیت میشی قلبت میشکنه ..
و خب معمولا بیشترین زخم ها از آدم های که دوسشون داریمه و خب اگه کسی که دوسش داریم بکشتمون و بنظرم خیلی لذت بخشه که آخرین تصویری که در هین مرگ میبینیم تصویر صورت عشقت یا کسی که دوسش داری باشه