eitaa logo
پرایوتِ دتری
95 دنبال‌کننده
439 عکس
237 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
بعدا یادم بنداز..
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_f1w9ftp&btn بچها خیلی رندوم یه سوالی اومد تو ذهنم گفتم بپرسم خیلی کنجکاو شدم میگم اگه قرار باشه به دست کسی کشته بشید و خودتون باید اون شخص انتخاب می‌کردید دوست داشتید اون شخص کی باشه؟!
الان فهمیدم کی و بیشتر از همه دوست دارم..💔 :))))
ولی کاش اون شخص نبود
بگذریم
اون شخص دشمنم باشه ... چرا ؟؟ من فکر میکردم کسی و انتخاب میکنید که بیشتر دوست دارید چون کشته شدن به دست کسی که دوسش داری خیلی خوبه... یکم فکر کنید درموردش
فکر نمی‌کردم غمم گین بشه اما همین اول کاری غمم گین شد.
اینک کسی که دوستش داری بیاد بهت زخم بزنه خیلی بده تنها کسی که تو این دنیای بی رحم بهش اعتماد کردی بهت بیاد زخم بزنه بکشتت خیلی بده اینکه اون چهره ی مهربون و پاک چاقو دستش بگیره بیاد ترو بکشه از هزاران بار مردن بدتره همینکه بدونی اون ی همچین قصدیو داره خودش خیلی بده خیلی افتضاحه اصن بخاطر همین نمی خوام اینجوری شه و بزار همون دشمن حرومیم بیاد کارمو ی سره کنه تا اینکه عزیز ترینم ... از این لحاظ هم شاید... من اینجوری فکر کردم که خب کسی که دوسش داری بیشتر از هر کسی اذیتت می‌کنه اون اذیت نمیکنه ها تو خیلی دوسش داری با کوچیک ترین کارش اذیت میشی قلبت می‌شکنه .. و خب معمولا بیشترین زخم ها از آدم های که دوسشون داریمه و خب اگه کسی که دوسش داریم بکشتمون و بنظرم خیلی لذت بخشه که آخرین تصویری که در هین مرگ میبینیم تصویر صورت عشقت یا کسی که دوسش داری باشه
به دست عزیز ترینم کشته بشم ... موافقم :)))
به دست دشمنم ... هعی ، چرا دشمن
وقتی عشقت تورو بکشه این خودش ی خیانت محسوب میشه پس دیگه اون لحظه قیافه کسی که دوستش داری به حساب نمیاد و خب منم نمی خوام دم اخری به قیافه عشقم به چشم ی خیانتکار نگاه کنم ... حرفاتون درسته اما حس میکنم منظورمو بد می‌رسونم شاید اصلا کسی که من دوسش دارم متفاوته یا دوست داشتن من.. خلاصه که ممنون تو چالش شرکت کردید