دیگه جوری شدم که میخوام یچیزی برا صمیمی ترین رفیقمم تعریف کنم تو دلم میگم بگم که چی بشه ؟! .
پرایوتِ دتری
وقتی یه بار به رو بچه فامیل میخندی نتیجه میشه این . درد و نفرین .
حالا مگه ول میکنه.
امیدوارم تا عمر دارید دور باشید؛
از چشم های تنگ از زبان های تلخ و قلب های سنگ.
‹ من تـو را بخشیدهام
اما خدایم بی گمان...
ساده از این قلبِ ویران
رد نخواهد شد، بدان! ›