پرایوتِ دتری
نچ نچ بیست هشت روز دیگه تولد یه جیگره😔♥️
بیست هشت میشه یا هفت ؟ نمیدونم خلاصه😔😂💘
همیشه در من
اندوهی بود
به جا مانده از حرفهایی
که نتوانستهبودم به تمامی آنها را بر زبان بیاورم.
بلاخره باید یجایی آدم مورد علاقهات بزنه تو ذوقت تا به خودت بیای، روال زندگی همینه.
زنده میمونم عزیزم اما هیچکس نمیدونه
چه چیزهایی رو دارم تجربه میکنم و دم نمیزنم.
اگر چه شعرهایی که برایت هنوز مینویسم
کوتاهتر شده اند؛ اما هنوز در لابهلای ورقها
دنبال تو میگردم..