او خسته بود،گهگاهی با خود کلنجار میرفت،از زندگی زده شده بود،اما با این وجود امید به ادامه دادن داشت ... !
معمولا به کسایی که دوستشون داری
بیشتر از یه بار فرصت میدی!
این حس که هنوز انگار نمیخوای از دستشون بدی
با اینکه میدونی لیاقتشو ندارن؛
و این غمگین کننده ترین ضعف یه آدمه..
وقتی میگم دیر میفهمی کسی برات من نمیشه منظورم این نی که من خیلی آدم خوب و تکرار نشدنی هستم نه من فقط برای تو بهترین نسخه ی خودم بودم و تا میتونستم حتی فراتر از توانم تلاش کردم برات بهترین باشم..
تو هیچ وقت نمیتونی من و تو ادم دیگه ای پیدا کنی :))
https://eitaa.com/konjkhalvat/205
روزتون مبارک..این متن تقدیم به شما:)
...
درود خیلی ممنون بانو روز شماهم مبارک 💞🎀 :))