وقتی میگم دیر میفهمی کسی برات من نمیشه منظورم این نی که من خیلی آدم خوب و تکرار نشدنی هستم نه من فقط برای تو بهترین نسخه ی خودم بودم و تا میتونستم حتی فراتر از توانم تلاش کردم برات بهترین باشم..
تو هیچ وقت نمیتونی من و تو ادم دیگه ای پیدا کنی :))
https://eitaa.com/konjkhalvat/205
روزتون مبارک..این متن تقدیم به شما:)
...
درود خیلی ممنون بانو روز شماهم مبارک 💞🎀 :))
گفت تو کنار کشیدی یا جنگ تموم شد؟
گفتم؛کسی جز من نمیجنگید،من که کنار کشیدم جنگ هم تموم شد.