بلاخره باید یجایی آدم مورد علاقهات بزنه تو ذوقت تا به خودت بیای، روال زندگی همینه.
زنده میمونم عزیزم اما هیچکس نمیدونه
چه چیزهایی رو دارم تجربه میکنم و دم نمیزنم.
اگر چه شعرهایی که برایت هنوز مینویسم
کوتاهتر شده اند؛ اما هنوز در لابهلای ورقها
دنبال تو میگردم..
به کسانی که شب در آرامش میخوابند حسادت میکنم. برای من شب، نبردی با خاطراتم است.
"داستایوفسکی"