eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
444 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آنِ‌من.
مدت هاست خدا، نعمت خواب شبانه را از من گرفته است.
نگرانِ یِ ایران :))
یه حس غریبی دارم انگار قرار بوده عصر ببینمت خوابم برده بیدار شدم دیدم شبه توام زنگ نزدی.
و در نهایت وای بر این صبرِ بی‌صدای ما…
می‌بوسم تورا ، زندگی برمیگردد.
اوم.
-خاک میهنم را بوییدم و بوی خون می‌داد..
جوری که امروز همه چی رو مخمه🚮.
‌«در نهایت یک روز می‌فهمی که نمی‌شود اسم این نکبتی را که از سر گذراندی، زندگی گذاشت»
قلب عزیزم چته ؟چه مرگته؟ پدرمو در آوردی.
پرایوتِ دتری
نمی‌دونم چرا اما از بچگی تو فاز عشق و عاشقی بودم زیاد دنبال این چیزا بودم البته که گاهی هنوزم.. همیش
گاهی فکر میکنم اونقدرام زندگی بد نیست فقط من یه عادت بدی که دارم اینه فقط کافیه یکم دلم بگیره یه اتفاق کوچیک بیافته.. آنقدر اون چیز کوچیک تو ذهنم بزرگ میکنم که اون حال بدی کوچیک به یه حال بدی خیلی بزرگ تبدیل بشه درحالی که اون حال بدی کوچیک ارزش یه روز زانو به غم گرفتن هم نداشت و من اونو به چند هفته تبدیل میکنم.. کاش بتونم این عادت و از سرم بندازم و یکم زندگی کنم.