«در نهایت یک روز میفهمی که نمیشود اسم این نکبتی را که از سر گذراندی، زندگی گذاشت»
پرایوتِ دتری
نمیدونم چرا اما از بچگی تو فاز عشق و عاشقی بودم زیاد دنبال این چیزا بودم البته که گاهی هنوزم.. همیش
گاهی فکر میکنم اونقدرام زندگی بد نیست
فقط من یه عادت بدی که دارم اینه فقط کافیه یکم دلم بگیره یه اتفاق کوچیک بیافته..
آنقدر اون چیز کوچیک تو ذهنم بزرگ میکنم که اون حال بدی کوچیک به یه حال بدی خیلی بزرگ تبدیل بشه درحالی که اون حال بدی کوچیک ارزش یه روز زانو به غم گرفتن هم نداشت و من اونو به چند هفته تبدیل میکنم..
کاش بتونم این عادت و از سرم بندازم و یکم زندگی کنم.
#ازمن
پرایوتِ دتری
گاهی فکر میکنم اونقدرام زندگی بد نیست فقط من یه عادت بدی که دارم اینه فقط کافیه یکم دلم بگیره یه ات
بدنمم بد به این عادت چرت ، عادت کرده سریع منتظره یه حال بدی کوچیک بیاد سراغم جذبش کنه و واکنش نشون بده پدرمو دربیاره☺️🤌🏻.
الان که میبینم...
خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو میکردم بدنم ضعیف و روحم قوی شد :))