eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
444 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
‌«در نهایت یک روز می‌فهمی که نمی‌شود اسم این نکبتی را که از سر گذراندی، زندگی گذاشت»
قلب عزیزم چته ؟چه مرگته؟ پدرمو در آوردی.
پرایوتِ دتری
نمی‌دونم چرا اما از بچگی تو فاز عشق و عاشقی بودم زیاد دنبال این چیزا بودم البته که گاهی هنوزم.. همیش
گاهی فکر میکنم اونقدرام زندگی بد نیست فقط من یه عادت بدی که دارم اینه فقط کافیه یکم دلم بگیره یه اتفاق کوچیک بیافته.. آنقدر اون چیز کوچیک تو ذهنم بزرگ میکنم که اون حال بدی کوچیک به یه حال بدی خیلی بزرگ تبدیل بشه درحالی که اون حال بدی کوچیک ارزش یه روز زانو به غم گرفتن هم نداشت و من اونو به چند هفته تبدیل میکنم.. کاش بتونم این عادت و از سرم بندازم و یکم زندگی کنم.
پرایوتِ دتری
گاهی فکر میکنم اونقدرام زندگی بد نیست فقط من یه عادت بدی که دارم اینه فقط کافیه یکم دلم بگیره یه ات
بدنمم بد به این عادت چرت ، عادت کرده سریع منتظره یه حال بدی کوچیک بیاد سراغم جذبش کنه و واکنش نشون بده پدرمو دربیاره☺️🤌🏻.
خانه‌ام ابریست اما ؛ در خیال روزهای روشنم..
هرچه آید به سرم، باز گویم گذرد وای بر این عمر که با میگذرد،میگذرد...
- دیر کن . . اما بیا ؛ من از نرسیدن‌ها لبریزم.
وطن جان خسته ام پایان خوب داستانت کو؟.
الان که میبینم... خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو میکردم بدنم ضعیف و روحم قوی شد :))
یادمه پارسال همین موقع ها تا پنج شیش صبح بیدار بودم حال روحیم افتضاح بود همش گریه... اما بدنم واکنش خاصی نشون نمی‌داد الان حال روحیم معمولیه دو روز تا دو سه شب بیدار موندم بدنم خالی کرد زندگی ایز عالی.