پرایوتِ دتری
گاهی فکر میکنم اونقدرام زندگی بد نیست فقط من یه عادت بدی که دارم اینه فقط کافیه یکم دلم بگیره یه ات
بدنمم بد به این عادت چرت ، عادت کرده سریع منتظره یه حال بدی کوچیک بیاد سراغم جذبش کنه و واکنش نشون بده پدرمو دربیاره☺️🤌🏻.
الان که میبینم...
خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو میکردم بدنم ضعیف و روحم قوی شد :))
یادمه پارسال همین موقع ها تا پنج شیش صبح بیدار بودم حال روحیم افتضاح بود همش گریه...
اما بدنم واکنش خاصی نشون نمیداد الان حال روحیم معمولیه دو روز تا دو سه شب بیدار موندم بدنم خالی کرد زندگی ایز عالی.
متاسفانه مشکل اینجاست، الان تو همون سنی ام که وقتی بچه بودم فکر میکردم اگه برسم بهش دیگه وقته عشق و حاله…