متاسفانه مشکل اینجاست، الان تو همون سنی ام که وقتی بچه بودم فکر میکردم اگه برسم بهش دیگه وقته عشق و حاله…
هدایت شده از .
لطفاً اگه سرد جواب میدم یا سین نمیزنم یا یجوری حرف میزنم به دل نگیرید ، من این روزا حوصله خودمم ندارم .
اگه میخواید ناراحتی پیش نیاد تا اطلاع ثانوی اصلاً سمت من نیاید .