هدایت شده از .
لطفاً اگه سرد جواب میدم یا سین نمیزنم یا یجوری حرف میزنم به دل نگیرید ، من این روزا حوصله خودمم ندارم .
اگه میخواید ناراحتی پیش نیاد تا اطلاع ثانوی اصلاً سمت من نیاید .
نمیدانم چرا
اما به قدری دوستت دارم
که از بیچارگی ، گاهی به حال خویش میگریم...
اگر میدانستم زندگی این چنین غمناک خواهد بود، بی شک انتخاب میکردم پروانه ای باشم در آرزویِ رفتن..
بیا اینجا و آهنگ و مداحی مورد نظرت رو درخواست کن تا بقیه برات بفرستن🥲
قفلی هاتو با ما به اشتراک بذار :)))🖇❤️🩹
https://eitaa.com/joinchat/3786802737Cfcda9874b9