حس میکنم تو واقعیت نشد از چشمام بیافته خدا این خوابارو میفرسته حداقل باخوابایی که میبینم از چشم بیافته عجیبه.
مهربونیمو با ضعیف بودن اشتباه نگیر، قدر ندونی با همون دستی که نازت کردم دکمهتو میزنم.
با خودم فکر میکردم؛
اگر دستانمان یکدیگر را ببوسند، چه احساسی خواهم داشت.
بریده از کتابِ..
پرایوتِ دتری
با خودم فکر میکردم؛ اگر دستانمان یکدیگر را ببوسند، چه احساسی خواهم داشت. بریده از کتابِ..
یه هفته بود که وقت نمیکردم کتاب بخونم..
امروز دیگه گفتم هر جور شده یکم بخونم و حقیقتا روحم آروم شد انگار.. :))
پ.ن گفتم کتاب بخونم تو اون یکم از مجازی هم دور میشم..
اما آنقدر بعضی از صفحات، تیکه های قشنگ داشت دلم نیامد براتون نزارم 🌝🎀.
پرایوتِ دتری
با خودم فکر میکردم؛ اگر دستانمان یکدیگر را ببوسند، چه احساسی خواهم داشت. بریده از کتابِ..