پرایوتِ دتری
با خودم فکر میکردم؛ اگر دستانمان یکدیگر را ببوسند، چه احساسی خواهم داشت. بریده از کتابِ..
چقدر از لحاظ روحی نیاز دارم برگردم به این روزا و همون جا بمونم و هیچ وقت برنگردم..🚶🏻♀️
پرایوتِ دتری
ولی نون تنوریِ داغ تو بارون یه جور دیگه میچسبه، مخصوصاً اگه دست پخت مادر بزرگ باشه..💘
وای خدایا تورو خدا :)))))))
زندگی همینه یه روزی تبدیل به نفرت میشه بهترین حس زندگی همینه همه مون یه روز میریم پَ تو جدی نگیرش.