پرایوتِ دتری
ولی نون تنوریِ داغ تو بارون یه جور دیگه میچسبه، مخصوصاً اگه دست پخت مادر بزرگ باشه..💘
وای خدایا تورو خدا :)))))))
زندگی همینه یه روزی تبدیل به نفرت میشه بهترین حس زندگی همینه همه مون یه روز میریم پَ تو جدی نگیرش.