به کسانی که شب در آرامش میخوابند حسادت میکنم. برای من شب، نبردی با خاطراتم است.
"داستایوفسکی"
دیگه اونجوری که به چشمم خوب بودی نیستی دیگه اونجوری که دوست داشتم ندارم دیگه ..
هیچ حسی بت ندارم
دلمم برایت تنگ نمیشود
فقط گاهی دلتنگ خاطرات خوبمون میشوم .
همین .
پرایوتِ دتری
حاضرم ده روز تب داشته باشه یک ساعت گلو درد و آبریزش بینی نداشته باشم 🚶🏻♀️
نه میتونی آب دهن قورت بدی نه چیزی بخوری اصن🚮
*شکنجه
چرا آنقدر بی جنبه ای ؟
ترجمه : چرا نمیزاری شخصیتتو فیستو همه چیتو پودر کنم و تو هیچی نگی ؟