پرایوتِ دتری
بزرگ شدم . خیلی بزرگ تر اونی که بودم شدم . کلا هشت ماه گذشت و من هشت سال بزرگ شدم .. شاید بیشتر اما
قبلا یه ترسِ ریزی برا مرگ بود
که اونم دیگه نیست
هر چی زودتر بهتر..
از این دنیا خیری ندیدم انشالله اون دنیا
هدایت شده از - فعلا که هیچی -
امیدوارم به مرحله ای نرسید که
حس کنید تنها راه محافظت از خودتون تنها موندنه....!
از یه جا به بعد از "نه بابا امکان نداره" رد میشی و به مرحلهی "هیچی از هیچکس بعید نیست" میرسی.