هدایت شده از - فعلا که هیچی -
امیدوارم به مرحله ای نرسید که
حس کنید تنها راه محافظت از خودتون تنها موندنه....!
از یه جا به بعد از "نه بابا امکان نداره" رد میشی و به مرحلهی "هیچی از هیچکس بعید نیست" میرسی.