هدایت شده از - فعلا که هیچی -
امیدوارم به مرحله ای نرسید که
حس کنید تنها راه محافظت از خودتون تنها موندنه....!
از یه جا به بعد از "نه بابا امکان نداره" رد میشی و به مرحلهی "هیچی از هیچکس بعید نیست" میرسی.
چه حوصلهای دارین برای تلافی
به قول محمود درویش :
همین تو را بس که من دیگر تو را آنطور که میدیدم نمیبینم ..