پرایوتِ دتری
تو جعماتون که میشینید چطوری مظلوم نمایی میکنید که مقصر همه چیز ما اییم؟😂.
راه حلی بهتر از چص کردن؟😂😂
پرایوتِ دتری
تو جعماتون که میشینید چطوری مظلوم نمایی میکنید که مقصر همه چیز ما اییم؟😂.
با چص ناله های همیشگی
پرایوتِ دتری
ولی وای به حال کسی که اسمش تو این گپ میاد 😔😂🎀 از خوار مادرش تا خاندانش.. اهم 🤣🤣🔪.
نبودنت داره اذیتم میکنه؟مشتی شما بحث فان هرشب منو رفیقامی🤣💅🏻.