هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
آریس ، باید زنده بمونی چون هنوز کلی چیز هست که امتحان نکردی.
پرایوتِ دتری
آریس ، باید زنده بمونی چون هنوز کلی چیز هست که امتحان نکردی.
شرمنده از همین چیزایی که امتحان کردم پشیمونم دیگه نمیخوام چیز دیگه ای امتحان کنم فدات🗿🎀💔.
میگویند میگذرد اما نمیگویند چقدر از من هم همراه با آن روزها، برای همیشه میگذرد و دیگر برنمیگردد.