وقتی احساس خوبی به خود دارید،
دیگران هم احساس خوبی به شما خواهند داشت.
چرا که جهان بیرون بازتابی از خودتان است...
پرایوتِ دتری
حالا که راپید ندارم حداقل یچیز الکی بکشم سرگرم بشم یکم مغزم آروم بگیره.. اصلا هم دوتا امتحان ندارممم
یه نقاش بود اسمشو یادم نیست ولی از چیزایی که تو افکارش بود میکشید..
بنظرم چیز جالبیه میخوام امتحان کنم ببینم چه حسی داره یا اصلا میتونم..
پرایوتِ دتری
یه نقاش بود اسمشو یادم نیست ولی از چیزایی که تو افکارش بود میکشید.. بنظرم چیز جالبیه میخوام امتحان
اینجوری شد..
راستش نمیدونم اینایی که کشیدم ورژن های خودمه تو ذهنم یا ادمای دورم جوری که تو ذهنم هستندعه یا شاید خانواده یا و... نمیدونم خلاصه
ولی مغزم آروم شد :))
حجم درسام خیلی زیاده لطفا این قضیهء ، نه سازش نه تسلیم با آمریکا رو فراموش نکنید .