ملت پنج صبح میرن دوش میگیرن سر زنده روزشون شروع کنند من ۱۲ شب دوش میگیرم شب زنده داریی با انرژی شروع کنم🎀🦦.
پرایوتِ دتری
عام دلیل حال خوبه امروزم دیدن یه مو فرفری بید💘🫂. و سوغاتیش که ..💘💘: ) قطعا امروز نمیدیدمش خیلی روزِ
دوشنبه آب حرم و انشالله دریافت کنم که دیگه اصن😭💘💞.
عوا اینجا چخبره این همه لف؟
من واقعا آمار برام مهم نی چه ده تا چه هزار اما فقط برام سوال شد، از دیشب تا الان یهو ده تا لف عادی نیست تا حالا پیش نیامده بید.
شما که غریبه نیستید من هرشب دارم مچ خودمو درحال غصه خوردن برای چیزی که هزاربار گفتم مهم نیست میگیرم.
خیلی قشنگه وقتی با یکی اونقدری راحت میشی که یهو میفهمی داری چیزایی رو بهش میگی که تاحالا به هیچکس نگفتی