دختر بودن خوبه ولی تو شرایطی که من هستم شبیه سرطانه، هر لحظه ذره ذره نابودم میکنه.
پرایوتِ دتری
ولی..
به ازای چی ادمی که میون گریه هاش واسه دردای توهم گریه میکرد و فروختی ؟!