وضعیت یه طوری شده که اگه یه نفر
تو خیابون گریهش بگیره ، همه میزنن
زیرِ گریه ، همهی شهر ، همهی ملت : )))
پرایوتِ دتری
آهنگِ دشت پروانه + آشپزی+ منظره ی جنگلی🛐🛐🛐❤️
و نتیجه..
یه شاهکار😔🎀🦦.
(اگه میلت میکشه باز نکن)