eitaa logo
پرایوتِ دتری
95 دنبال‌کننده
439 عکس
237 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
‌بازو یا قد ؟! ‌جرات عزیزم ، وجود ، جسارت ،امنیت ، آرامش ، عرضه ..
اگر دنیای دیگری نباشد ، تکلیف آن هایی که دلتنگند چیست؟
اصلیه تویی قربونت برم بقیه نمیتونن اداتم در بیارن.
دیدی چقدر ناراحت میشی وقتی ینفر به چیزی که با عشق و زحمت درست کردی میگه زشت؟ حالا فکر کن خدا چقدر ناراحت میشه وقتی به ینفر میگی زشت...:)
من خیلی وقته رو مود"نمیخوام، نمیرم، مهم نیست، حسش نیست، ولش کن، خستم، روح و روانم درد میکنه" ای هستم.
تنها کسی که تو زندگیم باهاش قرار گذاشتم صـــداهــای تو مغزم بودن 🙂
شبتون بی اشک :)
اگه حرفی نداری ، آهنگ که داری.
احساساتم توی همدیگه حل شدن و نمی‌تونم از هم جداشون کنم. دیگه نمی‌فهمم این ترسه یا دلتنگی یا ناامیدی یا همه‌ی حس‌های بد دنیا با هم.
سکوت من به خاطر شخصیت خودمه وگرنه ، نه شما زرنگی نه من بی خبر.