دیدی چقدر ناراحت میشی وقتی ینفر به چیزی که با عشق و زحمت درست کردی میگه زشت؟ حالا فکر کن خدا چقدر ناراحت میشه وقتی به ینفر میگی زشت...:)
من خیلی وقته رو مود"نمیخوام، نمیرم، مهم نیست، حسش نیست، ولش کن، خستم، روح و روانم درد میکنه" ای هستم.
احساساتم توی همدیگه حل شدن و نمیتونم از هم جداشون کنم. دیگه نمیفهمم این ترسه یا دلتنگی یا ناامیدی یا همهی حسهای بد دنیا با هم.
هدایت شده از “ lost mind
من یادم نمیاد دیشب شام چی خوردم ولی یادمه که کی تولدمو تبریک نگفت.