تا جون داری تلاش کن نزار دو روز دیگه برا اینکه میتونستی اما به اندازه کافی تلاش نکردی حسرت بخوری اون موقع راه برگشتی نیست اما الان هنوز دیر نشده برا شروع دوباره.
یعنی چی میخوای جا بزنی ؟
اون حرفا سر زنش ها سر کوفت ها یادت رفت!
الان وقت جا زدن نیست پاشو ادامه بده.