پرایوتِ دتری
حالم🚮💔.
فقط امیدوارم ادامه دار نباشه وگرنه نمرهی خوبو تو فقط تو خواب میتونم ببینم..
پرایوتِ دتری
آفرین امضا رو باز کنیم و
ادمین های عزیز (همون رفیقام) هر وقت هر چیز دوست داشتن حالا هر چی ..
بگن🤡