یه جوری تایپمی ، انگار خدا موقع آفریدنت به دل من نگاه کرده و گفته : میخوام بدمش به این : )
حسِ خیانت به خود دارم، هیچکاری نمیکنم درحالی که میدونم هیچکاری نکردن ، بزرگترین خیانت به خودم و آیندمه.
پرایوتِ دتری
خدایا شکرت ؛ به هزار رو یک دلیل :)
خدایا شکرت ؛
به هزار رو یک دلیل :)
یکیو تو زندگیتون راه بدید که
واسه راضی نگه داشتنش مجبور نباشید
از رنگ مورد علاقتون تا تفریحاتتونو عوض کنید
و بشید آدمی که هیچوقت نبودید..