هدایت شده از آنِمن.
کسی چه میفهمد که من این روز ها چگونه در حال جنگیدن با خاطراتی هستم که خودم ساختمشان .
-من
پرایوتِ دتری
کسی چه میفهمد که من این روز ها چگونه در حال جنگیدن با خاطراتی هستم که خودم ساختمشان . -من
شرح حالم ؟ این دوتا پیامی فور زدم.
به شدت حق++++
گفته بودی از پشیمانی بیزاری؛ از اینکه تصمیمی بگیری و بعدها پشیمان بشوی، و من به تو قول میدهم از اینکه مرا از دست دادی، بسیار پشیمان خواهی شد.
باگ زندگی اینجاست که بعضی چیزا به تلاشت ربطی نداره، بخواد نشه نمیشه و نمیشه و نمیشه.
یه کلمه در عربی هست؛ به اسم “القتار”
به معنای دردی که نه میگذاری بیرون بریزد.
نه میتوانی نگهش داری.
حسی که گلو را می سوزاند و
قلب را از داخل آهسته خرد می کند.
من تقریبا همه چیز رو پذیرفتم ولی گاهی به خودم میگم کاش زندگیم همینه که هست نبود.