گفته بودی از پشیمانی بیزاری؛ از اینکه تصمیمی بگیری و بعدها پشیمان بشوی، و من به تو قول میدهم از اینکه مرا از دست دادی، بسیار پشیمان خواهی شد.
باگ زندگی اینجاست که بعضی چیزا به تلاشت ربطی نداره، بخواد نشه نمیشه و نمیشه و نمیشه.
یه کلمه در عربی هست؛ به اسم “القتار”
به معنای دردی که نه میگذاری بیرون بریزد.
نه میتوانی نگهش داری.
حسی که گلو را می سوزاند و
قلب را از داخل آهسته خرد می کند.
من تقریبا همه چیز رو پذیرفتم ولی گاهی به خودم میگم کاش زندگیم همینه که هست نبود.
هدایت شده از پرایوتِ دتری
چرا من تورو بخاطر چیزی ببخشم که اگه من همونو انجام میدادم تو ازم متنفر میشدی!