هدایت شده از پرایوتِ دتری
چرا من تورو بخاطر چیزی ببخشم که اگه من همونو انجام میدادم تو ازم متنفر میشدی!
ما نمیتونیم چیزیو فراموش کنیم، ما فقط انقد درد میکشیم و عادت میکنیم ک همه چی واسمون عادی و کم رنگ میشه.