پرایوتِ دتری
کاش یه سنگ دل بی احساس بودم که همه ازم بدشون می آمد ازم دوری میکردن.
یا زندگی و شل تر میگرفتم.
- اما عزیز من ؛
اگر زنی تو رو دوست داشته باشه ، جوری اشتباهاتت رو توجیه میکنه که خودتم نمیتونی اینجوری بهونه بیاری. :)))
پرایوتِ دتری
- اما عزیز من ؛ اگر زنی تو رو دوست داشته باشه ، جوری اشتباهاتت رو توجیه میکنه که خودتم نمیتونی اینج
خستم از بس تو دلم توجیهت کردم..
چیزی نی فقط باز با خودم تنها شدم..😂
کلا نباید من با خودم تنها بشم وقتی میشم نتیجه میشه همین متنها..
ولی به یه همچین شبی نیاز داشتم، خفه کردن خودم با غذا های مورد علاقم یا بهتره بگم تراپیم🦦🎀.