چیزی نی فقط باز با خودم تنها شدم..😂
کلا نباید من با خودم تنها بشم وقتی میشم نتیجه میشه همین متنها..
ولی به یه همچین شبی نیاز داشتم، خفه کردن خودم با غذا های مورد علاقم یا بهتره بگم تراپیم🦦🎀.
هدایت شده از آنِمن.
وقتی سر غذا بغض میکنی و غذا تو گلوت عین یه تیکه سنگ گیر میکنه🚮