پرایوتِ دتری
دیشب بنده ساعت چهار خوابیدم.. صبح هم بیدار شدم امتحان.. هنوز نخوابیدم اینا هیچ استرس فردا رو دارم ب
الان میخوام برم بخوابم ولی از خستگی خوابن نمی بره زندگی ایز عالی.
نمدونم انگار کرم دارم جذب هر چی آدم بلاتکلیف میشم 😂.
نه میشه مطمئن شد کاملا طرف خوبه نه میشه مطمئن شد که طرف بده...
گمراه کننده ولی دوست داشتنی.
ولی الان تنها چیزی که ِمیخام با خیال راحت تُو بغلٹ باشمو به هیچ چیزی فکر نکنم و قطعا تنها جایی که حس ِآرامشو تجربه میکنم بغل توعه>>>
چرا هیچکس در مورد درد فیزیکی قفسه سینه وقتی ناراحت میشیم و دلمون میشکنه صحبت نمیکنه؟ خیلی واقعیه.