تنها دو تَن تو را درک خواهند کرد،
آنی که وضعیتِ تو را تجربه کرده،
و آنی که عمیقا دوستت دارد...!
منِ عزیزم لطفا انقد به خودت سخت نگیر، دیگه نه معدهای واست مونده، نه قلبی، نه ناخنی، نه لبی، نه مویی، نه روحی.
پرایوتِ دتری
دیگه جوری شدم که میخوام از روزم برا صمیمی ترین رفیقمم تعریف کنم ، میگم بگم که چی بشه ؟!
دیگه جوری شدم که میخوام از حال بَدم به صمیمی ترین رفیقم بگم ، میگم بگم که چی بشه ؟!