eitaa logo
پرایوتِ دتری
95 دنبال‌کننده
439 عکس
237 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
باز اون صدای درونم داره شکنجم میده...
امید داشتن یعنی میل به زندگی کردن.
میل به ادامه دادن حتی وقتی خسته ای و کم آوردی
:))
یه ایران میلی به زندگی کردن نداره💔.
ولی هر چی گفتن درست نبود که خوبی خوبی نمیاره و اتفاقاً پول هم خوشبختی میاره.
هعب.
پرایوتِ دتری
همین : )
میگن باید قوی بود میگن زندگی خوب به ادمای قوی لبخند میزنه دروغ میگن به نظر من زندگی خوب به چیز درونیه یه نوری که یا هست یا نیست توی من هیچوقت نبوده..
میگذره..