eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
442 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
پناهگاه باشید، نه پرتگاه.
ذات بسیار پاکی می‌خواهد، خوشحال شدن از خوشحالی دیگران.
و تو دوام می‌آوری بی‌آنکه کسی بفهمد که در بارانِ دردها، هنوز ایستاده‌ای...
کتابی میشد به نام تمایل به خاموشی در پس ذهنی ناآرام
ولی من دیگه اون آدم سابق نمیشم...
شکستنی‌ها شکست. هرطور مایلید حمل کنید.
واسه همه بله بودم برا تو جانم.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
شبتون بی‌اشک :)
- آدما دو جور گریه دارن؛ زمانی که خیلی غمگینَن و زمانی که خیـلی خیـلی غمگینَن. + اینا مگه فرقیم باهم دارن؟ + آره؛ دومی دیگه اشک نداره.
دیگر حوصله ای برای غصه خوردن و بغض کردن و درد کشیدن ندارم. وقتی ببینم چیزی یا کسی عذابم میدهد ، نمی سوزم یا میسازمش یا کاملا رهایش می کنم ، اسمش منطقی شدن نیست ، آدم از يك جایی به بعد خسته می شود.