- آدما دو جور گریه دارن؛ زمانی که خیلی غمگینَن و زمانی که خیـلی خیـلی غمگینَن.
+ اینا مگه فرقیم باهم دارن؟
+ آره؛ دومی دیگه اشک نداره.
دیگر حوصله ای برای غصه خوردن و بغض کردن و درد کشیدن ندارم. وقتی ببینم چیزی یا کسی عذابم میدهد ، نمی سوزم
یا میسازمش یا کاملا رهایش می کنم ،
اسمش منطقی شدن نیست ،
آدم از يك جایی به بعد خسته می شود.