هدایت شده از ☆𝔹𝕝𝕦𝕖 𝕤𝕜𝕪☆
من تحقیق کردهم، خیلی وقتا اونی که توی دعواها زودتر میگه ببخشید، کمتر مقصره و بیشتر طرفو دوس داره. میترسه دعوائه ادامه پیدا کنه و همهچی یهو تموم بشه.
پرایوتِ دتری
من تحقیق کردهم، خیلی وقتا اونی که توی دعواها زودتر میگه ببخشید، کمتر مقصره و بیشتر طرفو دوس داره.
چقدر منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننهههههههههههههههه
نیاز دارم یکی تو زندگیم باشه که هروقت حرفِ رفتن شد مثل شایع بهم بگه : [ یبار میگم و دیگه نه، شما تکون نمیخوری از پیش من.]